Pages

Tuesday, May 25, 2010

NO TITLE

我告诉庄尼我想养的宠物..他样子超屌的...然后点头, 我觉得他内心是超无奈的........

因为我想养的是....熊猫!!



A bit boring and stress now. Escaping off from office.

Trying on the iphone apps to update my blog.

T. The Panda

2 comments:

mckimo said...

哈哈哈
我想养老虎!

TIRA said...

老虎好叻!!!有型!又是猫类..你的最爱!

熊猫有点麻烦叻..因为需要冷气..哈哈!

Related Posts with Thumbnails